woensdag 29 september 2010

Word overzicht gebruiken in PPT 2007-PPT 2010

Word overzicht gebruiken in PPT 2007

Als je in PPT 2007 een overzicht van meerdere niveaus uit Word wil omzetten in dia's kan je twee dingen doen.
Het overzicht rechtstreeks in PPT invoegen.
  1. Lint Start - Groep Dia's - knop Nieuwe dia
  2. Kies voor Dia's uit overzicht en selecteer het betrokken Word document. Titels van het eerste niveau leveren een nieuwe dia op, titels van een lager niveau komen in een opsomming onder de hoofdtitel van de dia.
In Word 2010 aan de Werkbalk snelle toegang de knop Verzenden naar Microsoft Office PowerPoint toevoegen.
  1. Office-knop, kies voor knop Opties voor Word
  2. Aanpassen, onder 'Kies opdrachten uit' selecteer je Alle opdrachten
  3. Selecteer functie Verzenden naar Microsoft Office PowerPoint
  4. Klik op Toevoegen
  5. Open nu je Word document, klik op de toegevoegde knop en je hebt een nieuwe presentatie.
Word overzicht gebruiken in PPT 2010
  1. Lint Start - Groep Dia's - knop Nieuwe dia
  2. Kies voor Dia's uit overzicht en selecteer het betrokken Word document. Titels van het eerste niveau leveren een nieuwe dia op, titels van een lager niveau komen in een opsomming onder de hoofdtitel van de dia.
Knop toevoegen aan werkbalk snelle toegang in Word 2010
  1. Bestand, kies voor knop Opties
  2. Werkblak Snelle toegang, onder Kies opdrachten uit selecteer je Alle opdrachten.
  3. Selecteer functie Verzenden naar Microsoft Office PowerPoint
  4. Klik op Toevoegen
  5. Open je Word overzicht en klik op de toegevoegde knop en je hebt een nieuwe presentatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten